Uw applicatie... onze zorg

We ondersteunen uw applicaties om de productiviteit van gebruikers te verhogen

Contacteer ons

    Ondersteuning van applicaties is een reis geen bestemming

    In de huidige globale economie, merken bedrijven dat traditionele ICT processen niet langer voldoende zijn om te groeien. Expansie door acquisities of een snellere Go-to-Market campagnes heeft een grote impact op business strategie, middelen en capaciteit.

    Van ICT verwacht men innovatie, nieuwe markten en het gebruik van nieuwe technologieën voor het bekomen van een duurzaam competitief voordeel. De meeste bedrijven blijven worstelen met de groeiende complexiteit van IT services en veranderende processen.

    Het handhaven van business operaties is niet alleen duur, het hindert ook de groei en het succes, bijvoorbeeld:

    • Hoge operationele kosten: overbelast door support processen, meer dan 50% van de tijd wordt besteed aan het reageren op gebruikers;

    • Projecten zijn een "never ending story": geen duidelijke scheiding tussen Service Management (onderhoud) en Project Ontwikkeling;

    • Oproepen van gebruikers interfereren met dagelijkse taken van ICT personeel, waardoor projecten en ontwikkeling vertraging oplopen;

    Succesvolle applicaties vereisen veel technisch geschoolde mensen. Het succes ervan hangt af van 6 verschillende elementen, niet enkel functionaliteit en design:

    Odoo CMS - a big picture


    Snelle en effectieve gebruiker ondersteuning, zonder in de val te lopen van " Build & forget ". 
    Door operaties te stroomlijnen, kan uw bedrijf zich toeleggen op zijn kern competenties, financieel een groter hefboom effect bereiken door kosten reductie en budget re-allocatie, en het vrijmaken van ICT mensen. Rhea Service Management verhoogt de efficiëntie door de creatie van een duidelijke scheiding tussen project ontwikkeling en service management. Dit verbetert de reactie tijden door het leveren van gespecialiseerde en gefocuste diensten die de klanten/gebruiker voldoening verhogen.

    Hier kan Rhea helpen:

    We bieden ondersteunende diensten, zowel functioneel als technisch, voor zakelijke gebruikers en technische teams. Dit laat klanten toe om de antwoord tijden, technische expertise en budget te beheren, gedekt door specifieke SLA’s, gebaseerd op "best practice" ITIL standaarden.  

    Rhea gebruikt een in-house incident management systeem (Service Desk Tool) voor follow-up en rapportering over open en gesloten incidenten of change requests.

    We bieden 3 services aan:

     

    Service Desk

    operationele ondersteuning & debugging

     

    Service Management

    volledig beheer van de service levels en rapportering

     

    Change Management

    plan voor incrementele en graduele ontwikkeling om de applicatie te laten evolueren

     U vindt meer informatie over ons aanbod  op onze Services pagina. Aarzel niet om ons te contacteren, als je onze hulp zou nodig hebben.