Service Desk

Een ervaren team

Service Desk

Odoo CMS- Sample image floating

De Service Desk is beschikbaar om gebruikers te ondersteunen en kan bereikt worden via verschillende kanalen: telefoon, email en de service desk applicatie. Rhea gebruikt dit in-house incident management systeem, genaamd Service Desk tool, voor het opvolgen en rapporteren van open en gesloten incidenten of change requests.   

Preventief onderhoud zorgt voor een proactieve detectie en oplossing van problemen.   

Onze Service Desk werkt met:  

  • 3 escalatie niveaus (Level 1, Level 2 & Product Specialist)  

  • 4 prioriteitsniveaus (afhankelijk van de aard en de impact van het probleem) 

Rhea zorgt voor:

  • flexibele bemanning om de support services te kunnen uitvoeren, met als primaire focus het dagelijks gebruik van de applicatie(s). 

  • Een development omgeving om veranderingen in de software te testent voor ze in productie worden gebracht. Deze ontwikkelomgeving zal op elk moment gespiegeld zijn aan de productie omgeving.


Het incident management proces: