Service Management


Odoo CMS- Sample image floating

Service Management


Rhea zal zorgen voor:


  • Single Point of Contact (SPOC):  wat tijdsverlies vermijdt en zorgt voor een onmiddellijke reactie en tracking.

  • Service Level Manager (SLM): heeft de volledige verantwoordelijkheid voor het monitoren en beheren van de afgesproken Service Levels en het garanderen van een correcte  opvolging.

  • Service Level reporting: de klant krijgt op regelmatige basis rapporten over de gehaalde Service Levels, problemen die dat niet haalden en de redenen waarom. Aanbevelingen voor verbeteringen zijn ook ingesloten in het rapport.



Een drie-maandelijkse stuurgroep zal worden opgezet tussen Rhea en de klant om het volgende te bespreken en herzien:

 

  • Applicatie veranderingen en de nodige budgets  

  • Problemen

  • Analyse van de calls en opmerkingen

  • Opgeloste problemen

  • Aanbevolen veranderingen  

  • Planning voor nieuwe initiatieven

  • Review van technologische veranderingen

  • Nazien van de facturatie

  • Scope & Timing

  • De samenwerking en mogelijke optimalisatie

  • Kwaliteitsproblemen en Risico Management